Klachtenafhandeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals u heeft verwacht.

Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mupske.nl.

Omschrijf uw klacht zo duidelijk mogelijk en vermeld daarnaast het ordernummer en uw gegevens. Het kan mogelijk zijn dat wij u vragen om foto's te mailen.

Mupske

Kaarderhof 56

5709 GJ Helmond

Wij zullen er alles aan doen om samen een oplossing te vinden.

Bent u niet tevreden met onze klachtenafhandeling, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil. Vanaf 15 Februari is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.mupske.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 5 reviews.